Tijdens mijn stage bij eHealth88 heb ik de kans gekregen om vanaf het begin betrokken te zijn bij het proces van Vis la Vie Training & Coaching. Mijn werkzaamheden omvatten het ontwerpen van een logo en een complete huisstijl, afgestemd op de identiteit van Vis la Vie.
Op basis van de aangeleverde informatie heb ik een functioneel ontwerp gemaakt, dat heb ik verder uitgewerkt tot een grafisch ontwerp. Dit ontwerp heb ik vervolgens in WordPress omgezet naar een volledig functionele website: www.vislavie.nl.
Tijdens mijn stage bij eHealth88 heb ik de kans gekregen om vanaf het begin betrokken te zijn bij het proces van Vis la Vie Training & Coaching. Mijn werkzaamheden omvatten het ontwerpen van een logo en een complete huisstijl, afgestemd op de identiteit van Vis la Vie.
Op basis van de aangeleverde informatie heb ik een functioneel ontwerp gemaakt, dat heb ik verder uitgewerkt tot een grafisch ontwerp. Dit ontwerp heb ik vervolgens in WordPress omgezet naar een volledig functionele website: www.vislavie.nl.
Voor volleybalvereniging Van Slag heb ik samen met de commissie, waarvan ik voorzitter was, een jubileumboek gemaakt ter ere van het 35-jarig bestaan van de vereniging. Dit 200 pagina’s tellende lustrumboek heb ik, in samenwerking met een commissielid, vormgegeven in het thema Highschool. Naast de vormgeving van het boek was ik ook verantwoordelijk voor de vormgeving van het promotiemateriaal en alle andere uitingen vanuit de commissie.
Voor Haagsman Schoenen heb ik een flyer ontworpen ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de winkel. De flyer heeft als doel klanten te informeren dat Haagsman, naast een fysieke winkel, ook een eigen webshop heeft. Daarnaast biedt het ontwerp een impressie van de merken die de winkel verkoopt.
Voor volleybalvereniging Van Slag heb ik samen met de commissie, waarvan ik voorzitter was, een jubileumboek gemaakt ter ere van het 35-jarig bestaan van de vereniging. Dit 200 pagina’s tellende lustrumboek heb ik, in samenwerking met een commissielid, vormgegeven in het thema Highschool. Naast de vormgeving van het boek was ik ook verantwoordelijk voor de vormgeving van het promotiemateriaal en alle andere uitingen vanuit de commissie.
Voor Haagsman Schoenen heb ik een flyer ontworpen ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de winkel. De flyer heeft als doel klanten te informeren dat Haagsman, naast een fysieke winkel, ook een eigen webshop heeft. Daarnaast biedt het ontwerp een impressie van de merken die de winkel verkoopt.
Tijdens mijn stage bij eHealth88 heb ik meegewerkt aan de ontwikkeling van de huisstijl en het grafisch ontwerp van de website voor wereldkampioen rolstoeltennis Diede de Groot. Daarnaast heb ik ook mee mogen bouwen aan de website www.diededegroot.nl in het contentmanagementsysteem WordPress.
Tijdens mijn stage bij eHealth88 heb ik meegewerkt aan de ontwikkeling van de huisstijl en het grafisch ontwerp van de website voor wereldkampioen rolstoeltennis Diede de Groot. Daarnaast heb ik ook mee mogen bouwen aan de website www.diededegroot.nl in het contentmanagementsysteem WordPress.
Tijdens mijn stage bij eHealth88 heb ik de kans gekregen om vanaf het begin betrokken te zijn bij het proces van Vis la Vie Training & Coaching. Mijn werkzaamheden omvatten het ontwerpen van een logo en een complete huisstijl, afgestemd op de identiteit van Vis la Vie.
Op basis van de aangeleverde informatie heb ik een functioneel ontwerp gemaakt, dat heb ik verder uitgewerkt tot een grafisch ontwerp. Dit ontwerp heb ik vervolgens in WordPress omgezet naar een volledig functionele website: www.vislavie.nl.
Voor volleybalvereniging Van Slag heb ik samen met de commissie, waarvan ik voorzitter was, een jubileumboek gemaakt ter ere van het 35-jarig bestaan van de vereniging. Dit 200 pagina’s tellende lustrumboek heb ik, in samenwerking met een commissielid, vormgegeven in het thema Highschool. Naast de vormgeving van het boek was ik ook verantwoordelijk voor de vormgeving van het promotiemateriaal en alle andere uitingen vanuit de commissie.
Voor Haagsman Schoenen heb ik een flyer ontworpen ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de winkel. De flyer heeft als doel klanten te informeren dat Haagsman, naast een fysieke winkel, ook een eigen webshop heeft. Daarnaast biedt het ontwerp een impressie van de merken die de winkel verkoopt.
Tijdens mijn stage bij eHealth88 heb ik meegewerkt aan de ontwikkeling van de huisstijl en het grafisch ontwerp van de website voor wereldkampioen rolstoeltennis Diede de Groot. Daarnaast heb ik ook mee mogen bouwen aan de website www.diededegroot.nl in het contentmanagementsysteem WordPress.
© 2024 – Tinke Posthouwer